Muszę kupić lepszy serwer pod mój sklep... ale nie wiem jaki - pomożecie mi wybrać?
Oczywiście! Wystarczy, że do nas napiszesz. Pomożemy Ci zarówno wybrać serwer, zainstalować go i odpowiednio skonfigurować, przeniesiemy Twój sklep i zajmiemy się wszystkim tak, by serwer przestał być Twoim problemem. Możesz na nas liczyć!
Jak zadbacie o bezpieczeństwo mojego serwera i zapobiegacie potencjalnym incydentom?
W standardowych konfiguracjach stosujemy sprawdzone technologie i praktyki bezpieczeństwa (m.in. ochrona sieci przez firewall, blokady portów, szyfrowanie połączeń, odpowiednia polityka haseł, niestandardowe porty usług etc.), zabezpieczenia przed atakami typu DDoS oraz regularne audyty bezpieczeństwa. Natomiast zaawansowane konfiguracje zawsze są indywidualnie planowane i wdrażane.
W naszym sklepie mamy akcje promocyjne - co w przypadku nagłego skoku ruchu?
Używamy systemów monitorowania ruchu oraz obciążenia serwerów, więc jesteśmy w stanie szybko zareagować w adekwatny sposób (np. z auto-skalowanie serwerów oparte o chmurę – automatycznie dostosowując wydajność serwera w odpowiedzi na wzrost ruchu).
Czy mój serwer będzie wydajnie pracował? Czy będą przestoje? Jeśli tak, to kiedy?
Monitorujemy wydajność serwera 24/7, korzystając z zaawansowanych narzędzi monitorujących i alarmowych. W razie potrzeby szybko interweniujemy. Robimy wszystko, by zapobiegać przestojom, awariom i zadbać o wydajność i ciągłość działania serwera. Wszelkie prace techniczne, okienka serwisowe wymagające zatrzymania serwera zawsze zgłaszamy i ustalamy z Klientem, następnie wykonujemy w najodpowiedniejszym momencie (np. w nocy, w czasie małego ruchu na sklepie).
Czy będę mieć wykonywane kopie zapasowe swojego serwera i danych?
Oczywiście! Działający backup – czyli taki, którego można odzyskać, to podstawa! Regularnie tworzymy kopie zapasowe danych i przechowujemy je przez wiele dni, również w wielu lokalizacjach. W przypadku awarii jesteśmy gotowi do szybkiego przywrócenia danych.
Czy reagujecie na awarie 24/7? Jak szybko mogę spodziewać się odpowiedzi?
Tak! Oferujemy wsparcie techniczne 24/7. W krytycznych sytuacjach nasz zespół reaguje natychmiast – często usuwamy awarie jeszcze zanim Klient ją zauważy.
Czas reakcji na zgłoszenie zależny jest od wybranego pakietu opieki administracyjnej. Nie mniej jednak naszym celem jest aby serwer działał wydajnie i nie sprawiał problemów – więc rzeczywistej reakcji na awarię możesz spodziewać się zdecydowanie szybciej.
Czy możemy podpisać umowę SLA gwarantującą czas działania, reakcji i wydajność?
Tak, możemy podpisać umowę SLA – taką, która gwarantuje wysoki czas działania serwera, odpowiednie czasy reakcji i optymalną wydajność. Szczegóły w tych kwestiach zawsze ustalane są indywidualnie, więc zapraszamy do kontaktu!
Powyższe FAQ opiera się o prawdziwe pytania naszych Klientów.